Zasady Rejestracji na wizyty.

Pacjent, Opiekun lub Osoba Upoważniona przez Pacjenta może zgłosić potrzebę
zdrowotną :

1. drogą telefoniczną pod nr. tel. 44 741 60 50
2. bezpośredni kontakt z pracownikiem rejestracji
3. za pomocą e-mail pod adresem: rcmparadyz@gmail.com

Przychodnia czynna jest w dni powszednie w godzinach 8:00 – 18:00.

Pracownik Rejestracji ma prawo prosić o dodatkowe informacje dotyczące
rejestrowanej potrzeby zdrowotnej tą samą drogą, którą nastąpiło jej zgłoszenie.
Po uzyskaniu wszystkich potrzebnych informacji i potwierdzeniu możliwości realizacji potrzeby zdrowotnej w placówce, Pracownik umówi wizytę celem udzielenia świadczenia medycznego.
O jego terminie, formie oraz osobie udzielającej świadczenia Pacjent lub Opiekun zostaną poinformowani tą samą drogą, którą zgłoszone zostało zapotrzebowanie, chyba że w trakcie rejestracji ustalono inaczej.

Rezygnujesz z wizyty ? – koniecznie daj znać !

W przypadku, kiedy Pacjent nie może stawić się na umówioną wizytę, jest on zobowiązany powiadomić pracowników rejestracji, aby zarezerwowane miejsce mogło zostać wykorzystane przez innego potrzebującego Pacjenta.

Zadzwoń w celu umówienia wizyty