Pacjent, Opiekun lub Osoba Upoważniona przez Pacjenta może zgłosić potrzebę
zdrowotną :
1. drogą telefoniczną pod nr. tel. 44 741 60 50
2. bezpośredni kontakt z pracownikiem rejestracji
3. za pomocą e-mail pod adresem: rcmparadyz@gmail.com
Przychodnia czynna jest w dni powszednie w godzinach 8:00 – 18:00.
Pracownik Rejestracji ma prawo prosić o dodatkowe informacje dotyczące
rejestrowanej potrzeby zdrowotnej tą samą drogą, którą nastąpiło jej zgłoszenie.
Po uzyskaniu wszystkich potrzebnych informacji i potwierdzeniu możliwości realizacji potrzeby zdrowotnej w placówce, Pracownik umówi wizytę celem udzielenia świadczenia medycznego.
O jego terminie, formie oraz osobie udzielającej świadczenia Pacjent lub Opiekun zostaną poinformowani tą samą drogą, którą zgłoszone zostało zapotrzebowanie, chyba że w trakcie rejestracji ustalono inaczej.